Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-10  |  Tid: 21:44:12

Kattens budord



Hittade en rolig grej i senaste tidningen av
Kattliv.

Kattens budord :)

* Jag lever i ungefär 15 år, varje gång du lämnar mig betyder det sorg för mig.
* Ge mig tid att förstå vad du begär av mig.
* Gör mig lycklig, du är mitt liv.
* Va inte arg på mig länge och lås inte in mig som straff.
* Du har ditt arbete, dina vänner, dina nöjen... Jag har bara dig.
* Tala med mig fast jag inte förstår orden.
* Jag blir glad av att höra din röst.
* Kom ihåg att jag aldrig kan glömma hur du är mog mig.
* Innan du slår mig, kom ihåg att mina klor kan riva din hand, men jag använder inte min styrka mot dig.
* När du är irriterad på mig för att du har mycket att göra, så tänk på att jag kanske är sjuk, har ont i magen, är trött eller ledsen.
* Ta hand om mig när jag blir gammal. Kom ihåg att du också blir gammal.
* Var hos mig när jag har det svårt. Allt blir så mycket lättare bara jag har DIG.

Tyckte dom va söta. Och det stämmer ju faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback