Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-03-19  |  Tid: 14:33:47

Händelserik fredag.


Jaa, igår så hände det en del faktiskt.
Blev lunch med Emilie på max :) Inga ffel det inte, pratade om allt möjligt.
Sen så åkte vi och handlade, behövde ha nytt balsam.. Så jaa, vi åkte till ÖoB och fixade det.

Hem, duscha, fixa smink och sen iväg igen..
Och det mötet gick väl bra.. Eller ja, beror väl på hur man ser det kanske.. Men men.. Skit samma.
En sak ur världen liksom.

Å sen blev det hem igen och grejja lite grann för att man skulle iväg igen men så blev det inte. Så jag tog mig en cider här hemma i sällkap av Jani.
Och så blev det lite ändrade planer och man drog till Tony istället och spelade Super Mario på Wii. Det va riktigt skojjigt.
Drack två cider till där.. Trevligt sällskap och många goda skratt.

Å så blev man kvar där över natten.
Å idag så har man gått från honom o hem till mig, men det va riktigt skönt. :)
Duktiga jag som varit ute och gått tre gånger denna veckan.

Så får vi se vad som händer ikväll.. Måste eventuellt plugga... Hmm..
Vi får se hur det blir med det.. Måste se reprisen av Big Brother idag iaf.

Nu ska ja åka å käka hos pappa! Nom nom!
Grillade Fläskkottletter med klyftpotatis å sås..

Puss Hej


Kommentarer
Postat av: brander
DATUM: 2011-03-20      TID: 13:44:57     BLOGGADRESS: http://branderof.blogg.se/

sv; jasså :) du har hunnit med många du hehe ;b

bor fortfarande hos mamma jag :b

åh tack så mycket hörru!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback