Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-28  |  Tid: 21:59:58

Gick ju bra



Japp, gastroskopin gick ju bra.
Fick lugnande medel så jag va borta typ.
Och sen så vaknade jag på ett uppvak och fick lite saft å sen kom pappa å hämtade mig :)
Så jaa.
Det såg skapöigt bra ut iaf, det läker som det ska i magen å tarmarna ^^ Så det kändes skönt att höra.
Annars har det bara varit chill sen jag kom hem från lasarettet.
Pappa postade brevet åt mig till Pelmatic med kallelsen och tidrapporten.

Kikar på världens bästa hotell och ska väl försöka sova i tid ikväll. 


Det finns saker du inte vet om din käresta.. 
Finns alltid saker man inte vet om den man älskar. 

Tänk på det du! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback