Mig  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-03-21  |  Tid: 01:33:07

Födelsedag!




GRATTIS TILL MIIIIIIG!
23 år idag.
Och fortfarande het som faaan, det blev bevisat i fredags.
Och man får hela tiden trevliga kommentarer om att man ser riktigt bra ut.
Inte här, men på ett annat place.




Färgade håret svart idag med.
Nice som faan! Helt klart nöjd.
Nu står jag mellan två val.
Min goa underbara Sabina tycker jag ska blondera luggen. Men jag tvekar ja..
Men hon tror det kan bli sjukt snyggt..
Eller så blir det att bleka luggen å lägga i rött :D också ett alternativ jag funderat på.
Jag hade ju färgat håret rött med svart underhår å sådär te studenten.. Men nu vill ja bara lägga i luggen för att det inte ska se för mycket ut med rött..
Men jaa, det återstår att se hur det blir :D

Antingen blire blondt, eller så blire rött.. ^^
Men just nu är det svart. Och Sabia ska hjälpa mig med det :D Wiiie!
Sabina ska ju grejja med sitt hår, å hon har ju faktiskt hadr blonderad lugg å ja, hon tror ja skulel passa i det..

Aja, idag får vi se vad dagen bjuder på.
Har ju redan blivit firad av pappa och Carina.
Fick faktiskt det jag ville ha.
Lägger upp bild senare idag.

Men jaa.. 23 år och fortfarande snygg som faaaaan!
Ego? Jaaa! Men det ska man vara :D


Kommentarer
Postat av: Sabina
DATUM: 2011-03-21      TID: 09:08:09     BLOGGADRESS:

Klaaart jag hjälper dig! :D Sabina fixar allt vet du gumman :)

Postat av: zx9r
DATUM: 2011-05-12      TID: 01:17:04     BLOGGADRESS:

grrr grrrr va mega het du är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback