Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-22  |  Tid: 21:49:04

Födelsedag update!



Japp, nu har man varit 23 lite mer än en dag.
och det känns bra. Känns ingen skillnad direkt.
Haha, man har kommit förbi de där stadierna när man va exalterad för att man fyllde 18 å blev myndig och sen att man fyllde 20 och fick gå på systemet.
Så vad mer finns det att fira extra mycket?
Men jag är glad.

Jag fick en strykbräda av pappa, och jag fick ett pannkaksjärn !!



Gissa om jag är glad!! :D
Av farmor fick jag 150 kr.
Och av mormor blev jag skuldfri ^^ hade ju lånat pengar av henne. Så att bli skuldfri blev min present.
Helt klart nöjd.
Så får vi se vad man får av Nettan på fredag.. :P Längtar. Nyfiken!

Igår så blev det lunch med Emilie på stan. Gottigott, och sen blev det hem å chilla lite för att sen åka till Veronica på fika. Och så gick vi över till hennes syster och socialade lite.
ERn jätte bra födelsedag helt enkelt.

Har upptäckt att världen inte är så stor.. :P
En kompis går i samma klass som en kille jag höll på att bli tillsammans med.
Nu har jag börjat prata med en annan person som varit tillsammans med en person jag varit lite smått vän med som är tillsammans med en person jag känt väldigt länge.
Haha.. Världen är VERKLIGEN inte stor ;P

Imorrn blir det jobb i Örebro, ÄNTLIGEN. På Blåmesen avdelning Snäckan.
8-12. Kort och perfekt pass. :)
Hoppas på jobb torsdag o fredag med.
Håller tummarna.


Nej nu äre resten av DH kvar och sen BB. :)
Sen sova.

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback