Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2011-03-16  |  Tid: 21:18:29

Det börjar lösa sig tror jag.




Ja nu kanske det börjar lösa sig här.
Har varit och kikat på lägenheter idag. Och hittade två som verkade väldigt okej.
Imorgon ska pappa följa med och kika också.
Så får vi se vad han säger. Men jag har fatnat för två i alla fall. Och de två är faktiskt tingade till mig. Så jag har första tjing på dom. Och det gör mig jätte glad.
Så vi får se helt enkelt.

Men då kanske man faktiskt har pengarna man får för denna lägenhet till att spara ifall det skulle hända nåt. och det känns skönt. Riktigt skönt.
Å nästa vecka blir det att ge järnet med jobbet iaf. För då har jag ingen skola!
Det är riktigt GÖTT!

Äntligen en chans att få börja jobba normalt igen. För nu jäklar är ja ju inte sjukskriven längre.
Så jag kan jobba för min anställning :)

Och det vore ju kanon om man blev inringd på måndag när man fyller år :D vilken födelsedagspresent liksom :D Wiihoo!

Ja, nee nu ska ja fortsätta kika på Greys Anatomy som har premiär idag.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Carl-Philip
DATUM: 2011-03-16      TID: 22:43:02     BLOGGADRESS: http://callefille.se

fin blogg :) kommentera mig love it


Postat av: Elin
DATUM: 2011-03-17      TID: 11:56:13     BLOGGADRESS: http://m8nsson.blogg.se/

Hej. Ja min pojkvän bor i Istanbul, så du har fattat helt rätt=) Han träffade jag när jag var på semester i Alanya, och han jobbade där då. Visst är det jobbigt att bo långt ifrån varandra, att inte kunna ha det där vardagliga livet tillsammams, men vi är vana vid att ha det såhär, men vi gör allt vi kan nu för att han ska kunna flytta till mig i Sverige=)


Postat av: Lovisa
DATUM: 2011-03-17      TID: 14:13:34     BLOGGADRESS: http://lovidora.se

sv: Åh, tack så mycket! Och detsamma! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback