Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-09  |  Tid: 20:14:36

Dags att kurera sig!



Idag har det inte gjorts många handtag kan ja lova..
Vakna vid 6 som vanligt... Verkar aldrig slå fel längre.
Drack min varma mjölk å sen gick ja å la mig igen, å drog båda täckena över mig.
Är ju så JÄVLA kallt i det där sovrummet.. Helt sjukt..

Men så vakna man väl vid halv elva av att pappa ringde.. totalt borta kan ja säga, fatta nog inte riktigt att ja svarat.. Men han la på å sa att ja skulle piggna till istället..

Har varit ute och handlat massa kurerings nödvändigheter.
Å huua mejjen va äcklig hostmedicinen är! Helt sjukt..! Men jag hoppas verkligen den hjälper. För nåt som är så äckligt bordeju hjälpa.
Och så hämtar jag mitt partyLite paket som kom i måndags.
Massa roligt.

Har fått undan all disk nu med. Det känns skönt. Gått å plockat koppar lite överallt tror ja.. Förstod inte riktigt vart alla skedarna hade tagit vägen, men jaa.. i kopparna lite överallt i lägenheten.. Så nu är det diskat. Inte för hand, utan med en sån där makapär som kallas diskmaskin som borde finnas i alla hem ;)

Å jag har fortfarande inte kommit på nåt mer ja önskar mig när ja fyller, det är ju bara 12 dagar kvar nu.
En strykbräda och ett pannkaksjärn.
Är nåt nytt som kommit såg jag. Att det är som ett våffeljärn men den gräddar pannkakorna istället.. :D Sånt skulle ja behöva. Är inte världs duktig på det här med pannkaka.
Så två saker.. alltid nåt.

Sen ska jag ju pierca mig i näsan när jag blir frisk :D Födelsedagspresent till mig själv :D Tihii!
Kommer sitta å gråta som ett litet barn när de kör igenom kanylen eller så. Ha ha!

Ja ja, nu blev det ett litet jox inlägg av allt möjligt. Brukar väl bli så när det gäller mig.
Hade ett väldigt trevligt samtal med Angelique också.. Haha! Vi skrattar som vanligt så vi båda börjar gråta.. Och denna gång va det en blandning av alla möjliga grejjer tror jag.
Oj oj ..

Nee.. jag säger Puss Hej nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback