Köpa/Vill ha  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-07-18  |  Tid: 20:17:01

Vita höga stövlar....




Jag har nog hittat de snyggaste stövlarna ever. Och jag är kär i dom..
Men de kostar 829 kr... Hmm..
Ekonomi va det ja?

Har fått ett plåtningsuppdrag där jag behöver ha ett par vita höga stövlar.. ågon snäll, söt, go, trevlig barmhärtig som har ett par att låna mig? Storlek 37 helst..?

Tur att det iaf inte är akut med dem..
Kul att man fick ett nytt uppdrag iag, det känns toppen sköönt!!
De uppdrag/jobb jag tagit åt mig är inte gratis utan jag har fått betalt för det.
Räknade faktiskt på att de modell jobb jag har och om ja kan få alla uförda innan sista aug när mitt återkrav från csn ska betalas tillbaka så kan ja betala det med mina modell uppdragspengar. Men dom skulle ju faktiskt gå till en operation. Men ja ja.. Vi får se hur det blir..


Som nu till helgen så ska jag ner till Kristianstad, och där är det ju bra betalt, plus att jag fått resan betald ^^ Och jag har chans att bli publicerad i en tysk tidning ^^
Och en annan plåtning kan generera till att jag kan bli publicerad i ett konst magasin för konstskolor typ.. Jaa.. eller publicerad utomlands till å med.. ^^

Vi får se vart allt detta leder. Det är min grej iaf..

Men jaa, nu är jag på jakt efter ett par vita höga stövlar..
Vore bra om man kunde hitta det snart iaf...


Snygga vaaa??!! JAG VLL HA!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2011-07-18      TID: 22:50:17     BLOGGADRESS:

Operation?

Postat av: Matte
DATUM: 2011-07-19      TID: 12:09:47     BLOGGADRESS:

Kolla på Tradera, där säljs det mesta =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback