Dåliga dagar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-07-28  |  Tid: 15:10:26

Inge pepp idag..




Jag ska verkligen inte vara ledig. För jag kan aldrig slappna av och bara vara.
Utan då börjar jag tänka på allt annat istället, allt runt omkring som får mig att må skit kasst...

Tur man jobbar imorrn, så man iaf har fullt upp på kvällen.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vill inte vara ledsen och negativ här i bloggen.. Hur kul är det för de läsare jag har att läsa om att jag är nedstämd? Buhuu liksom.. *Wipe tears*

Detta till min beundrare ^^ Vill du fortfarande ses? Skulle va spännande att se hur du såg ut.. Skulle det va möjligt för dig att maila en bild?


Nu ska jag försöka ta tag i att bygga ihop de där stolarna.. Hmm.. wish me luck :D
Sen så kommer Karro en sväng och så ska vi käka lite donken mat. Vet att jag åt igår, men jag vill ha rtvå stycken blåa glas! Kanske skulle få Karros ena glad med :D Wiie!

Puss Hej!

Ps, kan ju faktiskt bjuda på en bild!!! Bara för att!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle
DATUM: 2011-08-01      TID: 13:30:16     BLOGGADRESS: http://www.issa-angel.blogspot.com

Hej gums! Har varit på semester i lite över en vecka och inte kunnat kolla bloggar. Blev en del att läsa nu när man kom hem :) Hoppas allt är bra med dig? Det jag ville säga var att den där fredskallan(blomman med vita blommor, till väster på bilden här längre ner i bloggen) som du köpte på ikea är giftig för katter! Jag har flera hemma också och när jag fick veta det åkte de upp på en hylla där katten inte kommer åt dom. Ville bara berätta det :) Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback