Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-23  |  Tid: 12:38:40

Ledig Lördag!




God morgon världen..!!

Det är helt ofattbart det som hänt i Norge. Jag fattar inte hur man kan göra så? Hur jävla tom i huvudet är man om man åker ut till en ö och skjuter ihjäl flera flera flera ungdomar? Som försöker ha ett trevligt läger..? Hur jävla idiotisk är man? Ja jag finner inga ord för att den människan kaqn inte vara frisk för fem öre.. Finns inte en chans.. 
Usch å fyy!!

Det har tdligen åskat som fan inatt, och blixtrat.. Men jag har arit helt borta.. Helt slocknad. Sovit hårt och tungt tror jag. Haft två drömmar. En fullt normal, men ja hoppas att det dröjer ett par år till innan dess.. Och sen min skumma dröm. Där jag inte är Alexandra längre, utan jag är Jessica. skumma drömmar. vaknade iaf å upptäckte att jag inte hade någon känsel i armen. Haha..!! 



Nej, du skulle nog inte ha berättat något. Nog för att det ligger bilder ute på mig på bloggen, diskreta sådana.. 
Så hade du väl kunnat hålla mun? Hållt det för dig själv? 
Jag är bi, men jag föredrar ändå det manliga könet. 
Så jag vill inte ha din kk. Behåll henne för dig själv du!!


Jag är glad att ja inte åkte ner till skåne idag, för ja fick ett sms från SJ, den sträckan ja skulle åkt antagligen.. 
"Hej. Sträckan Norrköping-Linköping-Mjölby kommer ej trafikeras idag 23/7 på grund av omfattande signalfel.
Ersättningsbussar insatta Katrineholm-Norrköping-Linköping-Mjölby-Nässjö för på och avstigande." 
Jag skulle ju åkt buss mellan Motala-Mjölby egentligen. Men nu verkade det visst bli en längre sträcka. Haha!
Så jag är glad att jag flyttde skåne till aug, då bilar jag nog antagligen ner med. :)

Idag så ska jag ta mig till willys och köpa kissesand och göra rent lådorna. Och så ska ja nog upp till pappa en sväng med.. Senare ikväll så blire väl lite umgänge med.
Nee, nu har ja bloggat klart för idag.
Och jag tänker inte bjuda på någon bild för nu vet ja ju att det finns folk som inte kan hålla truten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback