Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-14  |  Tid: 19:20:53

Det ska alltid krångla....




Dagen idag har väl inte bjudit på så mycket än ett riktigt jävla bakslag.. Uscha!
Gillar inte detta. Men det kaaan hända att ja har en lösning på det.. Vi får se.

Va till mormor och plockade hem lite grejjer som är mina, en julservis och en finservis. Står i köket just för tillfället, ska kolla vad det är för några motiv. Har ju ingen aning om det.
Sen så kom min bror förbi med och så delade vi upp tupperware sakerna, min bror blev visst exalterad och plockade på sig hit å dit.. massa burkar osv osv.. :P Kul att han hitta någor, gjorde ju jag med iofs. Men jaa :D Trodde inte han skulle bli så förtjust i saker å ting. Hihi.. ^^

sen fråga han om jag ville följa med till Örebro en sväng, så det gjorde jag absolut. Hade ju inget bättre för mig i alla fall. Vi åkte till BRL för han skulle köpa ljud till husvagnen. Så det blir nog kalasbra tror jag ^^ Får åka upp en sväng imorrn och kika på när han grejjar med det :D Kan vara ett roligt tidsfördriv kanske.. :P

Sen får vi se om jag orkar Karlstad eller inte, Louise tyckte ju ja skulle komma in och käka tacos och dricka alkohol, kan ju bli skojj.. Vi får se.. Humöret och psyket är inte på topp just nu. Sen vet ja inte om det faktiskt blir plåtning på lördag... Hmm, ingen aning faktiskt... Inte hört nåt, ska nog skicka ett mail å se om det blir nåt av det hela eller inte.. ^^ Vore ju kul med ännu en session på mb.. :P
Ska försöka gå igenom de bilderna vi tog i lördags med och lägga upp...
Jag nämde ju en annan plåtning för ett tag sen, när ja va på väg till Sthlm, det finns eventuellt en person som är på, den andra ja tänkte på har ju kommenterat här på bloggen som D eller som min beundrare.. känner du dig frestad så får du gärna lämna en kommentar och din mailadress så kan ja maila info, OM du känner dig intresserad av vad ja har att säga. ^^

Va och grillade nere vid näset igår med Susanna också, det va riktigt trevligt :) Vi köpte med oss en engångsgrill, kött och ptatissallad och så satt vi där nere å mumsade en stund. Och vi såg mås bebisar :D Dom va jätte söta!
Lägger upp en bild här så får ni se :D



Ikväll blir det tacos med Susanna hemma hos henne. Det ska bli trevligt :)

Ha d gott där ute!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback