Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-17  |  Tid: 20:51:05

Tack så jävla mycket.....




Jag har inget att säga. Jag är arg, ledsen, frustrerad..
Jag förstår inte hur du kunde ljuga mig rakt upp i ansiktet... varför gör man en sån sak för?
Eller komma med en sån dålig ursäkt som du gjorde... ?

Blir så ledsen.. o arg!


Blev ingen plåtning idag, eller ja, lite plåtning blev det faktiskt.. Men åkte in till Örebro för fika med han ja skulle plåtat med idag så man får träffas, lära känna varandra lite och sådär..
Sen så blev det en sväng hem till honom å så fick ja kika på lite olika bilder och så pratade vi lite foto idéer.. :) Sen blev det liite plåta faktiskt, lite test sådär.. Men det kändes bra iaf.
Kan nog bli ett bra samarbete faktiskt :)

Är ju det man strävar lite efter, att kunna fota flera flera gånger.. :)


Nej, nu ska ja dra på dejt med bästaste Angelique :)
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback