Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-07-07  |  Tid: 21:09:37

Svar på kommentar om mitt jobb



Följdfråga: Tror du att det kan påverka framtida jobb? Om man googlar ditt namn + karlskoga dyker det upp som nr2 i listan, och när man sett vilka urvalsprocesser vissa verksamheter har så har folk fått sluta för sämre skäl.


Svar: Då ska jag upplysa dig om att det är inte jag som är nummer två. Det finns fler Alexandra Karlsson i Karlskoga. Jag är inte ensam. Så nummer två i listan är alltså inte jag.
Snooooopet va??!

Kanske är jag nummer två om man söker på båda efternamnen, men jag har inte registrerat det på E än.
Söker jag ett jobb så heter jag bara Alexandra K.... för E är inte folkbokfört.


Kommentarer
Postat av: Anonym (igen)
DATUM: 2011-07-08      TID: 00:43:45     BLOGGADRESS:

Jag bara copypastade från din blogg, vart bara nyfiken. Som sagt, har själv missat jobb inom omsorgs sektorn p.g.a. festbilder som hamnat på fejjan m.m.



nu hade du hamnat lite längre ner eftersom du ändrade namnet i din blogg :)



http://www.google.se/#sclient=psy&hl=sv&source=hp&q=alexandra+karlsson+karlskoga&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=59ea304bfc7c93b&biw=1366&bih=643


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback