Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-03  |  Tid: 21:34:35

Svar på kommentar igen...



Jag är inget man bara har sex med hörru du!!
Så funkar icke jag.
Finns det en ålder på dig?
När såg du mig i stan härom dagen? Vart såg du mig??



Nu har man jobbat sista kvällen på några dagar. Ska inte stå tillgänglig denna veckan iaf. Då har jag en del att stå i faktiskt. Ska ju plåtas på tisdag.
Imorrn är jag ledig, ska börja grejja lite då med vad som skall med till Sthlm. Onsdag är jag ledig, då blir det packa.
Å sen torsdag åker jag till Stokholm, får se hur det blir med boende.. Det märks.. Sånt får väl lösa sig i sinom tid.
Ska kolla lite vandrarhem/hotell imorrn tänkte jag.
Synd att man inte har några vänner i Stockholm som man kunnat bo med.
Blääsch.

Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback