Svar på kommentar  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-07-07  |  Tid: 01:22:22

Svar på kommentar igen...



Anonym om Plåtning med P i Örebro:

Får man ta sådana bilder som du tar när man jobbar inom det yrket du gör? =)


Gillar inte folk som är anonyma när det gäller såna här frågor, stå för vem du är istället.
Och här kommer ditt svar: Man får väl ta vilka bilder man VILL oavsett vilket yrke man har. Bilderna har inget med hur jag agerar i jobbet. Man har rätt till en fritid och att göra det man vill.
Om man tittar på barnskötar yrket så är jag inte sämre barnskötare bara för att jag tar lite vågade bilder.
Det gör mig inte till en sämre barnskötare. Jag är ansvarsfull och gör det jag ska göra i mitt yrke. Blandar inte in min fritid i det.

Är väldigt trött på denna eviga frågan och påhoppet om modellandet och jobbet.
Jobb är en sak, fritid är en sak.
Det finns säkert FLER som jobbar som barnskötare/förskolelärare som även modellar.

Där har du ditt svar. :) Tack för mig! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym2
DATUM: 2011-07-07      TID: 21:00:24     BLOGGADRESS:

Följdfråga: Tror du att det kan påverka framtida jobb? Om man googlar ditt namn + karlskoga dyker det upp som nr2 i listan, och när man sett vilka urvalsprocesser vissa verksamheter har så har folk fått sluta för sämre skäl.

Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2011-07-07      TID: 21:19:27     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

till dig anonym2 : varför inte gå ut med vem du är istället för att sitta med dryga kommentarer? alexandra vet vad hon gör och hon trivs med att göra som hon gör också och hon kommer aldrig ändra på sig bara för att idioter som dig är till världen! fan vad förbannad jag blir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback