Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-07-07  |  Tid: 00:06:57

Svar på kommentar



Anonym om En tur till Ikea.:

skulle vara häftigt om du svarade på frågor om sex,vad du gillar mm,


Jaså det tycker du skulle vara häftigt..
Vette faan hur många som skulle ställa såna fågor faktiskt..

Men sure, kan väl köra en frågestund för alla de som läser bloggen och skulle vilja veta något.. Så kan ja väl samla ihop ett par stycken av era frågor och svara på. Jag är ganska open minded om min sexualitet och vad jag gillar..

Så för den som vill veta något om vad jag gillar inom området sex, skriv en kommentar, det är okej om du är anonym eller om du lämnar namn.




Ps, kom i min prickiga lilla klänning igen ^^ Niice niice säger jag bara. Den skall med till Stockholm ^^

Puss Hej!




Kommentarer
Postat av: BIG3
DATUM: 2011-07-07      TID: 19:06:08     BLOGGADRESS:

Jag brukar ju bara skriva va snygg å sexig jag tycker du är.Men jag måste också säga att du är ju väldigt vacker.Väldigt vacker!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback