Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-07-11  |  Tid: 11:17:26

Svar på frågestunden!

 

Här kommer Svar på era frågor!

Har fått några frågor ang sex ^^ Kul!

Fråga: Tänder du på att vara sexigt klädd i sängen,höga klackar,string eller din superläckra body som är öppen i grenen?
Svar: Bodyn köptes till fotografering och det är vad den använts till. Skor är inget jag använder i sängen vid sex, känns helt onödigt, kläder använder jag inte heller, om man inte hamnar i sängen påklädd vill säga, men då åker dom ju oftast av. Hade en gång en korsett ja använde ett par gånger tillsammans med en gammal pojkvän. Det va uppskattat.

 Fråga: Gillar du när killen sprutar i munnen?
Svar: Kommer killen vid avsugning så har jag inga problem att ta det i mun. Eller att man avslutar med att ta satsen i mun så funkar det med.

Fråga: Gillar du att bli slickad?
Svar: Ja, det gör jag. Alltid nice. ;)

Fråga: Är du dominant eller undergiven?
Svar: Jag är undergiven, alltid varit också. Tycker det är riktigt nice att bli dominerad.

Fråga: På topp eller på rygg?
Svar: Då är jag helst på rygg. Men får jag välja så kör jag allra helst på alla fyra.

Fråga: Gillar du att bröstknulla med olja?
Svar: Njaa, tycker inte att bröstknull ger så mycket njutning.. Men ja säger väl inte nej om jag vet att killen tycker om det.. Men mig ger det inte så mycket.

Fråga: (Inte direkt om sex men tar med den ändå) Gillar du att gå utan trosor?
Svar: Det kan va en frihet att gå utan trosor, gjorde det för inte så längesen när ja skulle plåtas i Örebro, för att undvika märken i huden av nåt som kanske sitter åt eller så. Men man könner sig lite halvnaken faktiskt. Men jag har inget emot det.

 

Det va väl dom frågorna jag fick som berörde området sex. En annorlunda frågestund faktiskt. Men lite kul ^^ Jag är ju väldigt öppen om att prata om sex.
Jag har ju tidigare nämt att jag är bisexuell också. Men jag vet inte om jag skulle kunna ställa upp på en trekant med två tjejer och en kille. För jag vill ha ensamrätt på den jag har sex med. Vi som ska stå i centrum. Jag som ska få allt av han och han allt av mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2011-07-13      TID: 23:49:00     BLOGGADRESS:

skulle vilja ha en 69 med dig,skulle va så saaaatans sexigt,du är mitt drömligg.puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback