Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-12  |  Tid: 21:21:07

Städ dag ^^



Ja idag har jag varit hurtig och städat faktiskt!!
Har bara lite dammsugning kvar att göra. Sen så är jag klar :D

Har iofs gjort massa annat under dagen med, tagit massa nya ego bilder, lägger upp ett par i slutet av inlägget.
Observera att rosa är inget ni kommer få se mig ofta i.. Jag och rosa är lite av en udda kombo.. Vi är inte riktigt överens.. :P

Sen har jag varit å handlat nya plädar till soffan med, det blev asbra tycker jag. Är så otroligt nöjd över min stoora fiina soffa :D min soffa är som kanske inte alla vet en dubbeldivan på 360x220 cm ^^ Så den är stoor.. Men jaa, den va helt klart värd hela summan. Kanske lite mindre kul att den blivit använd som klöspelare, men den är väldigt fin ändå, den är banne mig snart ett år gammal. Beställde den i juli förra året och fick hämta den, hmm.. 4 aug förra året :D Så snart ett år gammal och fortfarande lika skön och fräsch.

Jaja.. Nog om det.. ^^
Är ni taggade på tävling? Det hoppas jag att ni är. Det ska bli kul att tävla ut ett pris :D Tihii!

Det blir inte plåtning imorrn utan den flyttas till söndag då bästaste Angelique kan följa med mig :D Wiie!

Men jaja nog babblat för idag.
Det ser ut som att man kan få sällskap under natten :) *Gillas*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback