Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-05  |  Tid: 13:26:51

Shopping ^^


Va ju ledig igår, guud så sköönt det va :D
Helt underbart. det blev då en spontan tur till Marieberg tillsammans med Susanna, Vånika och Angelique :D Riktigt skojj med fyra brudar som alla gick ihop och hade skojjigt.
Hittade lite kläder, bland annat denna snygga klänning på HM, va på rea, Våkika testade en med och köpte den, och jag kunde inte låta bli. För shiit va snygg den va :D
Blev lite mer shoppat också, det kan ja ta bild på sen och lägga ut. :)

Annars blev dagen lugn igår, Våkika följde med hit en sväng efter vi varit i Örebro, sen så gick vi över med Busan till Susanna, lilla katten fick äntligen flytta tillbaka till sin matte. Och mina djur är mycket lugnare nu.
Och sen blev det att åka till Tony en sväng och chilla lite. ^^

Nu sitter jag här, har fixat så jag åker till sthlm på fredag istället för torsdag. Och boende har jag också fixat så det är klart. Och hjälp får jag så jag kan ta mig dit jag ska. Så det blir nog toppen det här :D Nemas problemas.

Imorrn blire plåtning i Örebro. Ska bli skojjigt. Lite extra chash innan Sthlm.. ^^ Nice det.
Och så ska jag packa och grejja imorrn med. Så jaa, det är fullt upp trots att man är ledig. Herrejäklar. :) Men ja gillart!







Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback