Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-07-07  |  Tid: 20:16:34

Packat å Klart




Sådäär, nu har jag packat klart väskan, det är bara neccesären som ska ner imorrn.. ^^
Sen så kommer pappis å hämtar mig kl 10,30 och kör mig till station i Degerfors :D



Galen packning? Jaa.. kanske..
Jag har 5 par skor med mig, ett par stövlar, 2 par Killer heels, 2 par pumps ^^
Sen har jag min skinn klänning med, den med dragkedja rakt igenom som jag faktiskt får på mig nu när ja gått ner 9 kilo. Har klänningen jag köpte i Örebro med mig, samt den prickiga. Jeansshorts, massa underkläder av olika slag, linnen, t-shirts, mysbyxor osv osv... En heel del smått å gott alltså. Ska lägga ner några par med strumpor också. Icke förglömma det. Har lite halsband med mig också, ska fixa lite örhängen också. Sminket ligger i neccesären..
Godis, plånbok, laddare till telefon, biljetter, pennor, almanacka ligger i axelväskan. Så nu har jag nog fått med mig det jag ska ha med.

Allt kommer säkert inte användas men bättre att ha med sig för mycket än för lite.
Så det blir nog bra :D

Ska boka biljetter till Kristianstad med tänkte jag. Så jag har det gjort.
Smidigt I say, boka biljetter, ange namn och personnummer så kommer biljetterna hem i brevlådan ^^ Smaajdigt å braau!
Lätt att hålla koll på dom då. Ska ju ner den 23-24 juli och plåtas.. ^^ Ska bli skojjigt. Har man tur så kommer man bli publicerad i en tysk tidning ;)

Kattlådorna är rengjorda också, nu ska jag bara hoppa in i duschen och tvätta håret och raka benen så det är klart ^^ Sen är jag redo för avfärd till Stockholm (Botkyrka första anhalt)

Fortsätt ställ frågor ang sex till mig så svarar jag nog på det imorrn om jag får tid efter plåtningen i Botkyrka ^^ Kommer ju ta med mig datorn så ^^

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Din beundrare
DATUM: 2011-07-07      TID: 21:31:32     BLOGGADRESS:

Du ska inte bry dig om henne,finns nog en anledning till att hon stör sig,tjejer gillar inte andra tjejer,som gör killar kåta.puss stå på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback