Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-27  |  Tid: 22:26:32

Onsdag




Dagen idag har gått väldigt fort.
Fick dubbelturen tillsammans med A. Så tiden gick ju fort för det blev ju inte en lugn stund alls.. ^^
Slutade kl 15 idag.

Åkte då till Ikea med pappa och införskaffade köksbord och stolar.
Sen blev det en gardinstång till, saknas ju en i vardagsrummet och sen så blev det en matta till som ja ska lägga inne vid sängen som ja skrev i förra inlägget.

Och mattor hittade jag på rusta, så jysk struntar jag i. Det va billigare på rusta ^^ Så det blir nog super detta.
Åkte hem och pappa hjälpte mig ihop med bordet, och så satte vi ihop en stol för att se hur det skulle vara. Så jaa, ska nog lyckas få ihop resten själv nu. dvs tre stolar :P Ska greja med det imorrn.

Sen va det spel uppe hos Therese i Bråten ^^

Har inget mer att säga om dagen tyvärr.. Den blev förstörd nu på kvällen pga en helt jävla onödig kommentar. Tänk för faan på vad du säger när det kan såra i andras öron....
Kräver inte att nån ska gilla det jag gett mig in på.. Men för i helvete välj dina ord bättre eller säg inte nåt alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback