Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-12  |  Tid: 09:00:08

Lånad inkomst




Det är fan dags att skaffa en ny design snart tror ja.........
Men jaa, jag är ju kass på allt det här vad design är så det skiter sig nog redan i starten..
Har väl mina små idéer om hur ja vill att det ska se ut..
Men jaa.. vi får väl se.. Får väl snoka runt på alla de där design sidorna o se om ja kan hitta nån snygg...
Skulle iaf vilja byta bort det lila som jag har på denna och headern.. Jag vill ju visa vem jag är liksom.. Men aja.. Vi får se ^^
Kanske finns någon barmhärtig människa som kanske kan hjälpa till annars..


Fick beslut från CSN idag med. Och jag får studiemedel för den terminen ja ska läsa nu. Fan va underbart. vet att det till stor del är lånade pengar, men iaf! En inkomst kommer jag ha. Kommer bara behöva jobba några få pass extra under månaden för att få allt att gå ihop. ^^ Underbart!
Sen utäver det ja tjänar det kommer jag lägga undan nu.
Jag vill göra min operation och jag vill ut å resa till hösten.. Eller våren nästa år.. Blir ja själv på resan så äre väl se. Men ivg ska jag iaf! det är en sak som är helt jävla säkert.

Vi får se vad dagen bjuder på, ska ta det där lilla städrycket ja tänkte igår men d blev inte av. Så idag fåre bli istället. Så det blir snyggt å fräscht. Ska packa ur resväskan med så Susanna kan få tillbaka den..
Sen får vi se vad det blir.
Det ser iaf ut att bli en fin dag. Det är ju trevligt.

Borde man krypa ner i sängen av stund igen kanske??

Puss Hej!
Bjuder på en redigerad bild som en go brud hjälpte mig med igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback