Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-25  |  Tid: 11:08:09

Jobbig natt.





Fick ett litet psykbryt inatt igen.. Tur ja va så trött att ja somnade om ganska fort igen efter ja vaknade..
Katterna har dampat runt också, ni kan ju fundera på hur det känns när en 5 kg:s klump hoppar rakt ner på ryggen i sängen från en Billy bokhylla som är 2 meter hög...?! Inte skönt för fem öre.. Herrejävlar va de härjat. 

Det är inte nådigt nu vill ja lova.. Måste på nåt vis ta tag i mina problem.. Allt som tynger mig. Men ja, jag vet inte riktigt hur just för tällfället. 
I aug kommer jag få fullt upp iaf, det ser jag fram emot. MASSA plåtningar.
Och har eventuellt ett plåtningsjobb till på gång ^^ Eller ja, två, kanske tre faktiskt.. Så det blir full rulle i aug efter jag slutat sommarjobba och sen te skolan börjar.. 
Läser ju en del på distans så det går ju lättare att planera in. Tur det. 

Ne, nu ska ja gå å lägga mig en liten stund, gick hem från jobbet idag. 
Psykbryt inatt tar på krafterna, sen är ja skitkass i magen för den som vill veta. Och så har jag närmre 38 graders feber.. Men det märks aldrig på mig. 
Men kände att jag ville gå iväg på morgonjobben för de är stressiga och det är inte lätt att få in en vikarie på morgonen. Dessutom så blev vi iaf en kort idag.. Så jaa.. Va bra att ja kom. Och det tyckte vår gruppledare också att det va. 

Så nu blire lugnt resten av denna dagen med, kanske tar mig ut å handlar lite bara å sen lugnt. 
Puss Hej!!

Hörs senare kanske ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback