Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-18  |  Tid: 14:39:48

Jobb igen då...




Det va inte dig jag menade i mitt inlägg.
Det va faktiskt en smikrande kommentar, och har faktiskt aldrig fått ett sånt anbud förut om ja ska va ärlig. Antar det gärna ;P Haha
Bra timlön om man säger så. Haha ;P ;)

Men ikväll går det icke.


Har idag kommit tillbaka till jobbet efter två veckor mini semester eller vad man ska kalla det. gik riktigt bra tycker jag. Tur man har så goa arbetskamrater som stöttar upp och framför allt en underbar kusin. Va fan skulle ja göra utan dig?
Som du sa, har klarat mig en tid innan utan er i mitt liv. Men jag va så pass liten att ja inte riktigt fatta varför vi kom ifrån varandra vad det va som hände.
Men jag vill iaf inte va utan familjen Fallholm längre. Ni betyder alldeles för mycket!

Jobbade mellan 7-13,30 idag. Sköönt. Åkte till banken o satte in lite pengar och ska betala lite räkningar så dom är ur världen. 
Fast vaknade kl 5,10 imorse.. KUL, verkligen.. INTE! Hade lite ångest och panik, men det är inget jag drar här faktiskt, man vet aldrig vem som läser om man säger såå.. 

Men jaa, jag har inget mer att dela med mig av faktiskt.. 
Haft en toppen helg faktiskt. Kan absolut inte klaga på någonting.. :) 




Såhär låg mina kissor i söndags.... Å så hade ja Sigge på andra sidan om mig helt usträckt i sängen, så fick ja mycket plats? NEJ.. Haha.

Puss Hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback