Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-01  |  Tid: 12:08:22

Jobb helg



Japp, denna helg taggar vi för jobb.. Eller inte. Haha.
Men det ska bli gött att få ha något att göra i helgen, jobba. Tjäna pengar. Jobbar ju med bra personer i helgen också :D Då blir det ju roligare.
Fast ska jag va ärlig så är det bara toppen personer som jobbar där, trivs jätte bra och man har verkligen blivit välkomnad som en i teamet :D Så det är bara toppen bra  tycker jag.

Nu har jag haft 1802 besökare på mina bilder på MB ^^ Nice nice. Så jag kanske ska bjuda på en bild till här då? Kanske? Kanske inte?
Beror väl på om jag får reda på vem min beundrare är som såg mig på stan igår?? ;P ag måsteju godkänna kommentarerna innan de visas så du kan ju skriva vad du vill i den ^^ Skulle va nice å veta vem du är.

Så än så länge får ni nog hänga kvar o vänt apå en bild.

Nu blire att äta nåt och sen bara chilla tills man ska iväg och jobba klockan 14-21.

Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback