Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-21  |  Tid: 18:59:14

Jäkla skiiiiiit!




Ja, jobb idag igen då. Haft den där sabla huvudvärken idag med.. :/ Och när ja kom hem och fick varva ner så kände ja ju av det ännu mer, och kommer ihåg vilken srots huvudvärk det är.. Migrän.. Så har tagit min imogran spray som jag har. Och det har inte blivit värre. Snarare lite bättre. Så det kommer släppa helt under kvällen/natten.
Sovit en stund med..

Igår när jag tog vår sista vårdtagare så tog jag ju jobb bilen. Stoppade ner körkortet i blusen och åkte iväg.
Idag när jag slutat jobbet så åkte jag och tankade bilen, öppnar plånboken ser att körkortet saknas.. Får lite små panik, för jag slängde jobbkläderna ja hade igår i tvätten, jobbet sköter ju det där med tvätt av arbetskläder, de skickar ju iväg dem.
Men tänkte att ja åker tillbaka och rotar igenom kläderna och så ska ja nog lyckas hitta körkortet. Visste ju vad ja hade för sorts blus vilken storlek det va och så..

Kommer då alltså tillbaka till jobbet och möts av glad arbetskamrater som inte blir förvånade att man är tillbaka, typ som att man glömt något, ja inflikar med - Jag trvs så bra så ja kom tillbaka. Haha.
Men får då reda på att de varit å hämtat kläderna imorse redan.. PANIK! Eftersom mitt körkort låg däri!
Gick in till gruppledaren och hon letade upp ett nummer till mig. TACK. Ringde och berättade att mitt körkort låg där bland kläderna.. Så de skulle kunna leta rätt på det.

Så ska de ringa mig när de hittar det.

Annars har dagen gått väldigt bra idag.
Fredag imorrn och sista arbetsdagen innan helgen, jag skulle ju åkt till Skåne, men nu så kan ja icke det då ja inget körkort har, eftersom det ligger i Örebro på sorteringen av arbetskläder......
Och mitt pass har gått ut i "datum" så det är ju liksom ogiltigt.. Så jag får snällt ställa in skåne :( SUCK! Men har bokat nytt datum redan.. Helgen den 15-17 aug. Då åker jag ner istället å kör plåtingen!
Så då får ja iaf med den i aug.. ^^ Tur det.

Bläääsch!! Ingen bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback