Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-03  |  Tid: 13:10:01

Wiiie ^^


Blev medlem på en sida som heter modellbilder.se igår, och det va faktiskt mest för att kunna se en fotosession med en tjej, väääldigt fina naken bilder måste ja säga.
Något jag skulle kunna tänka mig att göra själv.
Men så la ja upp tre bilder igår, en med kläder, en ansiktsbild och en i underkläder..

Och nu när jag loggade in idag så hade jag fått ett svar ^^
En person som frågade om jag skulle kunna tänka mig ställa upp på lite snygga vinterbilder ^^
Rooligt, Hade jag inte räknat med alls.

Så jaa, vi får se hur det blir :D Tihii!

Idag blir det lugnt.
Fick nyss ett samtal om fotojobb typ.. För reklam annonser osv...
Ja hörde dock inte vad han sa för namn som tipsat honom om mig, hatar när det är dåligt ljud från ena hållet, jag tycker att jag har bra ljud i min telefon.
Så jaa, vi får se vad detta kan vara för spännande.. och man får ju betalt per jobb med.. Hmm.. Kan detta bli bättre?

Å en kommentar han sa: - Jag vill uppmärksamma dig om att det inte är någon porr fotografering eller så.
Jag: - Heh, nej det låter ju bra.
Han: - Ja visst gör det, för det tror jag kanske inte att du är intresserad av.
Jag: - Nej, faktiskt inte.
Han: - Nej inte jag heller. Sånt får andra sköta.

Hahahahaha! Va bra att han uppmärksammade mig om det, trodde först det va nåe jobb om typ reklam utdelning att ja skulle springa i trappuppgångar osv osv.. pga dåligt ljud. Men så va ju inte fallet.. Så nu nappa jag ju ;P
Han skulle ringa upp igen, fick lite kundbesök :D

Ja ja... Vi får se vad denna dagen bjuder på. Lär som sagt bli lugnt.
Har nu lyckats säga upp mig på Assistansia iaf! WOHO!
Skrev ett mail och det fick man ju ganska snabbt svar på.. Hmm hmm..
Å min lön Från RM kommer betalas ut på fredag. Wihii!
En hel okej dag idag faktiskt.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback