Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-07  |  Tid: 23:18:50

Örebro.



Ja, jag fick liv i Angelique och fick med henne till Marieberg :D
Hade ju ringt och kollat om samma linnen som fanns i K-stad fanns i Öret.
Och det gjorde de ju :D
Så det blev fyra långa linnen två stycken i blått, en ljus å en lite mörkare, ett gult å ett blekrosa typ. 29 kr styck på BIkBok i Örebro. På Marieberg alltså. Men är säkert samma i stan med.
Köpte två pack med hårnålar också, mina lyckas ju ALLTID försvinna.... Alltid!

Vi käkade även på Restaurangtorget, vi beställde en Vesuvio med mindre skinka å extra ost.
Vi väntade, å väntade.. väntade lite mer.. efter ca 20 minuter så frågade jag vart vår pizza va.. Då hade den beställningne inte kommit fram dit den skulle till de som gör pizza alltså.
Så han ja pratade med fixade det åt oss å bad om ursäkt..
För den här gången då..

När vi kom hem till lilla Karlskoga så åkte vi och solade, 15 minuter i "paradiset" det va såå sköönt! Så underbart. Va ju hur längesen som helst sen ja solade.. Måste göras snart igen helt klart.

Just nu så sitter ja mest å softar.. Funderar på om min säng vill ha sällskap snart.
Men vi hörs imorrn :)
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback