Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-01-01  |  Tid: 21:28:48

Svammel



Sitter å kikar på fångarna på fortet och kikar på lite på bilderna ja tog med min web cam på datorn, ja kom ju i bättre läge inne i sovrummet när datorn stod på sängen.
Å jag hittade en bild på min urringning på klänningen. ;)
Eftersom det va dragkedja rakt igenom den så kunde man ju välja lite hur mycket man ville ha upp eller nerdraget.. ;P Tror ja bjuder på den ;) ;) 



Kommer inte ens ihåg att jag tog den!! 
Jaa, jag gilla verkligen den klänningen.
Lång, figurnära och skönt material.

Men jaa, annars idag så har det varit lugnt. Har inte hänt så mycket mer än att jag varit uppe hos pappa å käkat mat. Och gett katterna lite nyårsmiddag.
Har pratat lite med Veronica under dagen och vi har bestämt att nu jävlar ska vi börja simma.
Då bränner man en hel del. Och så sätter man sig i bastu på det med :D Då ångar man av sig lite extra. Så ska försöka och nu säger jag bara försöka simma kanske två tre gånger i veckan. Får göra det efter jag slutat jobbet. badhuset har ju öppet till 20 liksom.
Meeen jaa, vi får se.
Jag vill försöka börja dansa Zumba också.. såg en flyer om det på Coop Nära, men såg inte riktigt, 19 januari skulle det börja iaf. Får see.. Kanske kan anmäla mig till det? Hmm.. jaa. Det märks.
För nu jävlar ska jag ner dessa kilon, sommar 2011!!
Å klänningarna. Jaa, dom vill jag också att de ska sitta bättre.

Får se om det blir jobb på måndag med.. Vem vet, men det märks.
Å på tisdag hämtar jag nya bilen (ja vet jag kanske tjatar) Men jag är så glad!
Nu finns det två personer jag verkligen vill träffa i Karlstad.
Den ena vet ni sen tidigare vem det är. Fröken L.
Å en person ja kanske nämt tidigare, men icke vid namn. Och det gör ja inte nu heller. Utan vi säger J till honom. Han har jag pratat till å från med i säkert jaa.. snart? Hmm.. 3-3,5 år eller nåt. Å vi har sagt många gånger att vi ska ses.. Men nu jävlar 2011 då ska vi ses.
En trevlig kille om ja får säga det själv. Så jaa, vi måste ta tag i det här nu :)

Nu blev nog detta ett sånt där svammel inlägg tror jag. Men jaa, då fåre väl va så.
Får väl se när årets första Donken dejt blir av då.
Lär väl säkert bli här snart. Det tror jag inte dröjer ;) Det är vi för sugna för att vänta på ^^

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2011-01-01      TID: 21:57:58     BLOGGADRESS:

Ska du träffa en som heter Jonathan Bodin så är han inget att ha ;) tro mig (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback