Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-14  |  Tid: 15:20:41

Sleepover



Kommit ur duschen för en stund sen. Och har nyss smörjt in hela kroppen med Body Butter som luktar passionsfrukt. Mumma!
Håret ska få försöka torka av sig självt så ja slipepr blåsa det.. även fast det blir lite fluffigt när man blåser det..:P Så vi får se hur jag gör.
Blir premiär för min klänning ikväll, med svarta benvärmare till ^^ Blir nog snyggish! Och så får det nog bli att köpa med en sallad ut till Malin, den blir ju liksom inte kall.

Ska ta med mig ett gäng av de filmer jag fick igår från en på pappas jobb. Många thrillers/skräck :D wiie, me like.
Om det skulle bli lite långtråkigt. Men det tror ja väl inte att det blir. Och så måste ja packa ner tandborste, hårborste, myskläder... Så man har nåt att dra på sig när man vaknat igen. Eftersom jag inte ska sova här hemma. Man skall icke köra med alkohol i kroppen.

Så vad som skall fixas nu är hår, smink, kläder.. Men ja behöver inte åka än på ett tag. Och det är rätt skönt. bara softa litte grann. Ska tanka bilen innan jag åkter med. Dricka behöver ja ju inte köpa för det köpte ja igår, måste ju ha nåt när ja vaknar imorrn. Och det ska ju helst va kall burk cola, men nu får det duga med pepsi ^^

Och på tal om annat, Skruttan sitter å slickar mig på sidan, sitter med ganska så lite kläder så body buttern kunde torka, och nu slickar Skruttan bort det tror ja..... Cp katt!


Nej nu blire lite fix å dol.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback