Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-07  |  Tid: 11:50:08

Julafton IGEN?


Vilken positiv kommentar jag fick idag :D
Va glad jag blir!

Ska försöka uppdatera mera. Lovar.

IDAG ska jag få hämta min bil! Å jag är så lycklig!!
Äntligen! Som jag läntat!

Ska även hämta paket till min bror idag med, hans väldigt försenade julklapp kom igår, men jag orkade inte snöa av volvon å ut med den, å så va jag ju i Örebro också. hade inte tid helt enkelt.
Jag ska hämta ut ett PS3 Move Starter Pack åt honom.
Å till mig så ska jag hämta ut en tröja från Ellos.

                


Så det blir nog en bra dag detta.
Bil och paket. Kan det bli mer julafton IGEN?
Å det bästa är, att han på Biva inte hittade några begagnade vinterdäck som han lovade oss, så han har satt på splitt nya vinterdäck på bilen! Hur Awsome är inte det. Fy tusan va glad jag är!

Haha, under all denna positiva inställningen så tugga katten sönder mobil laddaren..
störda katt!
Så ja ska försöka meka ihop den här.. har ju lyckats förr ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback