Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-01-03  |  Tid: 19:34:12

Irriterad



Är så arg sur å förbannad just nu att ja skulle kunna explodera!
Det är hon hit å hon dit å hon igen å bla bla bla bla bla!
Hon överallt...

Blir så suuuuur!
Sotis?
JA vad förväntar man sig när man vet att den man tycker väldigt mycket om umgås med nån som han vet har känslor för honom???
Men det är lugnt har ja fått höra.. Jo men klart som fan man oroar sig iaf!!!
Varje helg vi sågs förut så va det sms ständigt under hela dagen till denna människan.


Det är tur jag har folk som förstår hur ja känner.. Annars skulle ja nog avreagera mig på porslinet i köket.




Dagens höjdpunkt va ju iaf att Stefan ringde tillbaka. Han som ringde mig ang modell jobb för reklam.
Han blev väldigt intresserad av mig när jag berättade om mig själv som person, och hur jag såg ut osv osv.. O att jag inte bara tänkte på mig själv framför kameran utan tänkte på han som forograf och även företaget man ska representera. och att jag va orädd av mig och öppen för väldigt mycket olika saker.
Å det är betaljobb.. ^^ Får alltså betalt för varje uppdrag jag får. Vare sig det tar en halvtimme eller upp till flera timmar.
Å sen blev jag erbjuden ett jobb från et fotograf i skåne. Där får jag också betalt. På en gång. Pengarna i handen.
Det tål att tänkas på. Å så ska man ta sig till skåne med....
Nån som vill följa med å sova i modellrummet han erbjuder vid övernattning ;) Hahaha!!
Lät liite kinky, även om han inte ville att det skulle framstå som det.
Men som sagt, får tänka lite på det..

Säger Puss Hej nu.


Kommentarer
Postat av: puss på dig söötnos'a
DATUM: 2011-01-03      TID: 19:45:59     BLOGGADRESS:

Struligt med din Mr baby? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback