Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-05  |  Tid: 13:43:33

Ingen bil idag heller :(



Nee, ja får ingen bil idag heller.
Mina vinterdäck har fastnat i Linköping..! Morr! Dubbel Morr!

Men jaa, kanske får den på fredag. Om inte så ska ja få låna en bil tills jag får min :)
Alltid något. Men vi hoppas att däcken hinner komma fram till på fredag. Så man kan ta bilen ut till Malin på lördag :) Då äre födelsedagskalas som gäller.
Måste köpa en liten present :)

Passar ju bra att man ska gå en sväng på stan nu idag då tillsammans med Emilie :) Kika runt lite.
Hon kommer väl å hämtar upp mig snart, å så ska hon hälsa på Sixten.. (favoriten)
Sen får vi se vad denna dagen bjuder på.

Har märkt att jag har ett gäng knäppa katter iaf, de äter maränger!
Fast knäppa visste ja redan att de va då.. Men Maränger?
Å Sixten älskar nypoppade popcorn..

Nee, nu ska vi se om Emilie kommer här snart.......

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback