Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-12  |  Tid: 19:13:26

Ännu mera jobb



Ber om ursäkt för den kassa uppdateringen.
Men igår så va jag å jobbade igen på Blåmesen. (Älskar skolan)
Mellan 8,30-17,30, fast innan jag va på plats så fick jag stanna å tanka på Qstar för tanklampan började blinka så då tänkte ja det va dags.. Det va ett tufft pass måste ja säga. Även om barnen oftast sköter sig självt, men man hinner ju knappt sitta ner för man är överallt å kollar barn å kollar läget, plockar lite här å lite där..
Fick en rast på 30 minuter, men hann inte blunda så mycket där för det va folk i personlarummet större delen av min halvtimma.

Kom hem till ett gäng sällskapssjuka katter. Mina gospluttar!!!
Inte vana att va utan matte så länge på dagarna ju. Sötnosar. Så dom fick sig lite mat å gos.
Hamnade väl i soffans törre delen av kvällen efter det.
Sen va det dags för sista delen av The Deep. Det va en riktigt bra mini serie. Synd att den inte finns att ladda ner. Jag gillade väl inte riktigt hur det slutade med vissa personer.

Idag så har jag varit i Vintrosa. Tänkte att ja åkt åt helvete innan jag såg skylten mot Vintrosa. För hade straka anningar att jag inte skulle svänga av vid Qstar redan.
Men hittade dit också, och det har varit en hel okej dag faktiskt. Soft pass. Mellan 7-13,30. Inga som helst fel.
Kom hem i bra tid. Så har fått systemet avklarat inför fredag. Har solat 15 minuter idag igen. Underbart skönt! Brännan börjar ta sig :D Awsooome!
Å så handlade jag lite, fixat mat (värmt), kört igång en diskmaskin.

Och idag så trillade en underbart sexig å snygg klänning ner i postfacket. Wohoo!
Den är så jäklans underbart snyygggg!!
Sommarns snyggaste!



Imorgon ska jag in till Örebro och jobba på en fsk där. Växthuset. Får se om jag hittar dit, har iaf med mig gpsen. Så jaa, får väl se om den lyckas leda mig rätt.
Där ska ja va mellan 9-16,45. Så det blir en härlig sovmorgon måste ja säga :D

Nej nu blire att softa.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback