Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-01  |  Tid: 15:39:58

1 Januari 2011


Jaa, då var det år 2011 nu då.
Känns väl inte direkt skumt, känns som en vanlig dag.
Men det är det ju iofs inte. Första dagen på nya året som kommer springa förbi lika snabbt som 2010.
Och det är om man inte räknar med idag bara 78 dagar kvar tills jag fyller år...
Sen får ni räkna själva. Dom som känner mig vet när ja fyller iaf.
Men det känns som att det kommer gå fort dit. Så är man 23 år å gammal som gatan. But still sexy ;)

Hade en toppen trevlig kväll hos Veronica o Keckle. "min" EMilie va med och så dök Veronicas syster Emelie upp med sin sambo Johan. Vi tjejer satte oss och spelade Mario, haha fan va kul vi hade, men sen blev vi väl lite sociala med killarna och sen va det typ dags att gå ut och räkna ner inför tolvslaget. Vi hade en del fina raketer som Johan köpt. Roligt :)
Sen blev det film å mys när man kom tillbaka till lägenheten.

Åkte å hämtade Angelique, Andreas, jani å Timo vid 3 inatt. Dom ville komma hem och det va kö till Taxi.. så tur man har vänner som kan ställa upp å skjutsa :D va ju nykter så.
Hade bara druckit ett litet glas med bubbel för att skåla in det nya året :)
Så då fick man träffa dom också. Första dagen på nya året.
Oj va ja tjatar om nytt år..
Men jaa, är väl lite vemodig, alltid varit när dagarna bara försvinner sådär.. Inget ja kan rå för.. Lite smått panik över sånt. Men men. Så äre.

Idag blir det väldigt lugnt. Ska snart åka upp till pappa å hämta mat eller äta mat på plats kanske, får se hur jag gör. Sen ska jag köpa mig en pepsi, lite kissegodis å sen bara chilla resten av kvällen :) Skööööönt!
Ska kolla Fångarna på Fortet idag med. Bloggarna är ju med ;P Bland annat Foki... ska bli roligt å se.. :P

Säger Puss Hej med en bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback