Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-27  |  Tid: 01:30:44

Socialt



Idag så blev det Engelska plugg. Å det blev det faktiskt med. Brukar va dålig på att göra saker å ting när ja planerar å göra dom. För plugga, hur kul är det att göra på helgen liksom??
Men jag hinenr ju knappt på vardagarna eftersom det blir jobb å ja blir så trött efteråt. Så då är det bäst att få det gjort på helgen.
Så idag så gjorde jag en uppgift som ska lämnas in. Och jag fick lite hjälp av Ian också. Så det tackar jag för. Extremt mycket. Tror att det blir mycket resultat på denna än på den förra som jag bara hafsade ihop i brist på tid för den skulle in samma dag eller va det va.. Dålig tidsplanering? ja jag vet! Men jag är sån.

Men nu jävlar är den gjord. Och imorrn (idag) ska jag göra en uppgift i Psykolgi B, Mind Control handlar det om. Så jag får in det med.. Sen ska man ju börja med att göra en egen sekt.. Hmm.. Ska fundera ut något bra där.. Något så mina anhängare stannar kvar.. ;P

Och så va jag upp till pappa och käkade lite mat. Tack tack. Det va gott :)
Lite iaf. Grillat är gott! Pappa grillar ju året om. Orka bry sig om att det är vinter liksom :P

Nu på kvällen så har det blivit lite socialt umgänge med Angelique :D Alltid lika skojj, och jaa vi har tränat magmusklerna idag med kan jag säga.. Ett gott skratt förlänger livet, men du jävlar, vi är odödliga!

Får se vad dagen bjuder på imorrn, ska iaf till faster Kicki o hämta pengar och till mormor en sväng. Sigge ska ju följa med en sväng. Å så ska ja göra mind control uppgiften va det jaa..
Men nåt mer lär väl hända mer än att ja ska sooooova länge :)


L: Varför saknar du mina sms?? Skulle ja vilja ha svar på.

Nej nu blire nog sängen, skulle ju inte vända på dygnet.. För ja lär ju aldrig somna i normal tid under söndag kväll... Kass jag är!


Så Puss på er där ute!!


"Ooj!!" Eller va säger du Angeliqe ;) ;) Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback