Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-02-15  |  Tid: 12:19:04

Private



Ja, jag är hemma idag med.. Har inte blivit mycket bättre. Jäkla skit säger ja bara..
Förkylning är det värsta som finns, för det vägrar ju släppa!
Så det va ju en jätte bra alla hjärtans dag igår.. haha!
Snorande o hostande i soffan..

Ja ja..
Nu över till nåt annat.

Har skapat en ny blogg. Som bara jag och en till eprson har tillgång till.
Och så får det vara just för tillfället.
Jag ska sluta va så personlig i denna bloggen å lätta hjärtat i den andra.
Den som har tillgång till den är personen som känner mig allra bäst, utan å innantill..

Och så kommer det förbli. Jag tänker inte dela ut lösen hej vilt.
Jag tänker välja personerna med omsorg som förtjänar att läsa den.
Fråga så kanske du är en av dom som får det... Det märks..


Idag blire lugnt, är ju hemma från jobbet idag med..
Kanske imorrn med.. vet inte..

På torsdag är det redovisning i Engelskan. Den måste jag verkligen gå på eftersom det är muntligt framförande. Det vill man inte missa, för vem vet när man kan ta igen det igen..!!

Aja, vila va det.. Och maraton av OC :)


Kommentarer
Postat av: ia
DATUM: 2011-02-17      TID: 12:06:57     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/Lillbus

Halllåååååååå...



Saknar dina inlägg, funderingar, ärlighet och allt :((



Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback