Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-25  |  Tid: 19:17:14

Örebro med Malin



Hmm, ja, jg sov väl en stund till efter jag väntat på att de skulle ringa.
Men det gjorde de icke. Så ja slocknade och sov riktigt gott med min goa Siggus under täcket.. Myskatt är vad han är.. Kommer å buffar på en å försöker desperat ta sig under täcket, ibland lyckas han, ibland får han inte för då är ja trött på honom, men idag så fick mysen krypa under täcket. varmt å gott åt benen :P Å så låg ju lilla Skruttan som vanligt uppe vid bröstet.

Jaja, gick väl upp å satt i soffan ens tund sen fixa ja iordning mig för att åka iväg mot Örebro tillsammans med Malin.
Men gjorde ett stopp på Arken Zoo först.. :P
Där köpte jag lite grejjer till katterna. Klart dom är värda det bästa när man har råd till det, och idag hade de ju mega bra priser på allt.



En 10 kg säck med bra kattmat för 299 kr, 25 förp. blötmat för 100 kr, 2x6 kg kattsand för 40 kr st så 80 kr, Snack pack kissegodis 2 st. 39 kr st så 78 kr.
Sen hade jag ju ett presentkort så jag betalade inte fullt pris heller. Tyckte jag va bra köp. Speciellt när man köper 10 kg "märkes" mat. Torrfodret va iaf uppskattat.

Sen så blev det ut till Malin och så åkte vi till Örebro. Hon fyndade Ridbyxor på Hööks. Dit vi va först..
Sen gick vi in på Marieberg, men ingen av oss va speciellt shoppingsugna..
Jag ska ju bli mer ekonomisk så inge onödigt shoppande liksom. MEN jag unnade mig två böcker iaf från bokrean.
En sån där verklig berättelse.
Bibliotekskatten Dewey blev det samt En gheisas memoarer som ljudbok. Så jag kan lyssna i bilen.
Tycker ju filmen är så grymt bra :D



Så jaa.. lite shopping.
Beställde ju PL produkter igår så det får ja räkna som shopping med. För det är ju produkter som jag ska ha så.
Nog med shopping för denna månad, o kommande.


Så ikväll återstår en Max Dejt med Angelique :) Ska bli trevligt. Prata lite å säkerligen jobba på magmusklerna genom skratt anfall.. :P Å så ska vi ju grejja med min telefon med.
Så jaa, det blir nog bra det.

Thats it for now.

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback