Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-05  |  Tid: 17:19:09

Oj oj va dålig uppdatering.



Här va det visst dåligt uppdaterat. Förlåt, inte meningen.
Men har varit så jäkla trött när ja kommit hem från jobbet och bara inte haft lust med något.
Men det har ju i alla fall inte hänt så mycket om man säger så.

Har varit i Vintrosa, Vivalla och Varberga under de här dagarna i veckan. Så det har varit skönt att få jobba 4 dagar av 5. Pengar pengar som behövs till mitt lilla hus :D
För det börjar närma sig att det blir flytt snart. Så underbart skönt. Vi ska väl se när vi kan börja måla och sådär i vardagsrummet, för det är prio ett för mig. Så jag kan möblera det som jag vill sen och ha det så. Eftersom min soffa kommer bli ganska komplicerad att få in ;)

I torsdags fick man ju även veta att man inte är flickvänsmaterial.
Och jag blev jäävligt förbannad och ledsen. För så mycket som jag har att ge till rätt person det finns liksom inte.
Men men, vi får väl se hure blir med allt där där..
han som sa det kan iaf slänga sig så jävla hårt i väggen. Lust att sätta en yxa i skrevet på honom dessutom. Men men, jaa.
Inte lägga nån energi på det. Helt onödigt.

Va till IKEA idag med Angelique och hennes mamma. Provlåg en säng som jag hittat på Ikeas hemsida. Och den blir helt perfekt tycker jag. 1190 för två stycken resårbottnar plus bäddmadrasser. Det tackar jag inte nej till.
Och så sängstommen på det. Kommer bli perfekt!
Ska bara köpa det med. Får se när det blir, får väl bli när vi flyttat klart och sådär.. Det är det viktigaste.
Måste ta å börja packa också.. Så man kommer igång med det.

Ja ja, nu vet ni att jag lever.
Sitter för övrigt ute i Limhult och har släppt ut Tiger, Malin och Linus katt alltså.
Är lite kissevakt. Men Linus va tydligen påväg hem. Så då har han ju sällskap senare och under imorgon med. Blir bra det.
Men det va skönt att komma iväg en sväng. Jag trivs så bra här ute. Inte klokt. Är ju nästan så ja inte vill åka hem. Men har ju mina andra djur hemma. De behöver ju sin matte liksom.

Nu vet nu iaf.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback