Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-17  |  Tid: 15:08:32

Inlägg på begäran ;)



Va glad man blir när man får kommentarer.
:)
Så får väl skriva ett inlägg här då, va ju faktiskt 2 dagar sen och några timmar sen ja skrev här..
Måste ju hålla denna vid liv liksom även om det finns en annan blogg nu med.

Jag vet att jag är väldigt öppen och ärlig med saker och ting, och det får man ju ibland sota för.
Men jaa, så kan det vara. Står man för en sak så är det ju så, då spelar det ju ingen roll om man får skit för det
Eller hur??

Ja, nu är läget såhär, att jag kommer bo kvar i denna lägenheten tills den sista maj, och sen blir det nytt boende mer centralt i Karlskoga. Det är ju faktiskt positivt, för då slipper man gå så långt. Även om jag säkerligen kommer ta bilen ändå, känner mig ju själv.
OCh det va väl bara tur att han som ska köpa min lägenhet kunde skjuta på sin uppsägningstid.

MEN, jaa, nu händer det lite saker också, kommer väl gå ut med det när det blir mer akutuellt. Så vem vet, kanske behöver man inte flytta till den lägenheten heller, utan det kanske blir hus istället iaf. Jag vet att jag är hemlig, men jag behöver vara det än så länge. Känns det som. Men lovar att delge er när saker och ting blir mer akutellt. Men än så länge är det centralt som gäller :D
Det är en 2,5 som jag ska flytta till. Och den är i lite renoveringsbehov. Men pappa ska ju hjälpa mig.

Så är lite små hemlig ett tag till. Hang on. Lovar att delge er oavsett vad som händer.

Jag har varit så grymt dålig/sjuk sen förra fredagen, och börjar nu komma på bättringsvägen igen. Det va ett jäkla långt å djupt dike att traska i. Men nu jäklar är ja snart på vägen igen! Så på måndag blir det nog att köra igång med jobb igen. Och det känns otroligt bra. Få komma tillbaka till dagisbarnen igen, för nu lär jag ju va immun mot sjukdomar!

Helgen kommer inte spenderas hemma i alla fall. Kommer sova borta. Hos en vän.
Ska bli trevligt och kul.
Så kommeer inte va så tillgänglig på varken datorn eller sms. Vill bara umgås å ha det trevligt i helgen.


Nu ska jag ner på stan och fixa lite.
Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback