Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-08  |  Tid: 21:07:22

Cut it out.



Ibland så blir saker å ting inte som de ska.
Det blir inte flytt till huset.
Vilken anledning det är av tänker jag inte gå ut med här. Men det blir inte flytt. Men jag ska ändå flytta ifrån den här lägenheten.
Det har hänt mycket här som jag behöver lämna bakom mig.
Och det är saker jag inte tänker dra upp här heller. Det angår bara mig.
Jag vet faktiskt inte vad jag har för bra minnen av den här lägenheten.. Tror inte det finns många iaf.
Så jaa, tar mitt pick å pack å för flytt mer centralt förhoppningsvis.
Denna gång sätter jag mig inte i nån bostadsrätt, utan det får bli hyres denna gång.
I hopp om att hitta ett hus inom kort. Men men, jaa... får väl hoppas ja blir kvar på det stä'llet längre än ett halvår kanske.. ^^
Vi får ju iaf nära till statt om det blir förfest hos mig.

Å ibland kommer man till vissa stadier i livet då man behöver klippa banden med vissa personer.
Som ändå inte fyller någon funktion i livet. Som bara är där.. Så då är det lika bra att göra det och inte dra ut på det.. Det är inte det lättaste, det är det aldrig att klippa med någon. Men man mår så mycket bättre av det i längden.
Slippa tänka så mycket på saker å ting som berör den personen.
Så jaa, jag kommer nog klippa med en eller flera personer. Men det är inte så att jag kommer vara snäll å meddela liksom - Du ja tror vi klipepr allt här och aldrig mer pratar....
Hur lamt är inte det? Så nej.. Det lär bli i största tystnad.

Jag tror jag mår bäst av det själv. Jag har alldeles för mycket att tänka på redan nu och behöver inte ha mera skit som surrar.
Så jag tar ett tyst farväl av vissa.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback