Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-06  |  Tid: 19:59:07

Förkyyyyyld!



Usch å fy. Vaknade vid halv sex imorse av att halsen va helt tjock. Så det blev att kliva ur sängen värma en mugg med mjölk och Eucalyptus halstabletter i.
Lossnade väl lite grann så man kunde gå och lägga sig å sova igen.
Kände mig helt borta när ja vaknade.. har nog aldrig varit så sjukt trött...

Men men, annars har dagen varit lugn.
Åkte till Team Sportia och lämnade tillbaka mina täckbyxor och krävde pengar tillbaka. Och det fick jag. Sen så blev det att köpa en ny datamus till datorn då en kissekatt beslutat sig för att gå till attack på den gamla.
KATTJÄKEL!

Men men.. annars har det varit lugnt idag.
Inga fel det..
För jag har blivit genomförkyld.. :( Jäkla skit.. hatar å va förkyld.
Men men.. thats life.

u blire att kika på Buffy The Vampire Slayer.

Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback