Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-12-08  |  Tid: 15:19:30

Svimmelsvammel




Anna om Det snurrar i skallen...:
Jobbar du något på Bergmästarn nu? :) hade bra!

Svar: Hej Anna! Nej, jag har inte jobbat något på Bergmästaren på ett bra tag. Men hoppas komma igång med det snart. :)


Gårdagen va väl kaotisk minst sagt... Usch å fyy, det va riktigt jäkla jobbigt om jag får säga det själv ;( Inget jag faktistk tänker gå in på här.. Absolut INTE.
För privat och personligt. Några få vet om vad det gäller och jag litar på att ni är tysta om det. Inget som behöver komma ut i omlopp.

Idag har det väl varit lugnt, varit iväg på ett samtal och det kändes skönt, en helt utomstående person man kan prata med. Och sen fick jag förfrågan om jobb :D Wiie! Så imorgon mellan 7-14,45 ska jag jobba på en förskola här i närheten av mig. Skönt med nära. Ska nog faktiskt gå så man slipper snurra runt och leta parkering :P Jobbigt juh!Å frisk luft, det dödar väl inte?? ;P
Sen efter jobb tänker jag åka herm å äta nån mat och sen drar jag in till Karlstad till LOUISE! och har myskväll å blir nog kvar till lördagen :D Så filmmys, massa mums att tugga på å PEPSI! Wiie :D Blir great det! Äntligen ses vi en längre stund.

Ska nog ta mig iväg och handla lite, sugen på spaghetti och köttfärssås.. :D Funderar på om man ska baka lussekatter också? Ge det glutenfria en chans till :P Faaaast! Jag har ju ingen elvisp, eller jag har en, men den har tillfälligt flyttat in hos Susanna. Sen ett tag tillbaka. Haha! Så jaa, det blir nog inga lussekissar här inte. Men mat kan jag ju iaf göra :D

Så jaa, sen lyder frågan, för att få börja jobba på ett visst ställe igen, som jag faktiskt älskar för det är skapligt mycket jobb man får och det är ju med barn man får jobba med, men kravet på mig är ju att jag inte nämder företagets namn. Så det klarar jag absolut. Men jag måste ta bort alla bilder på mig som jag har här på bloggen, alla mina modell bilder... :/ Lite hårt, men det kanske är vad som är bäst om man vill få jobb resten av dec ut kanske? För det är flitigt med jobb och jag behöver ju pengarna. verkligen! Så ett tufft beslut. Bestämmer mig ikväll!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback