Dåliga dagar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-12-06  |  Tid: 20:39:16

Det snurrar i skallen...




Jag tänkte jag skulle skriva nåt. Men jag vet ju fan inte vad jag ska skriva just nu.
Det är mycket tankar som snurrr omkring i skallen. Så jaa det blir nog inte ett sånt kuligt inlägg idag. Det jag kan berätta för er är iaf att jag planerar att flytta någon gång under nästa år, vet inte riktigt när det blir, vilken månad. Men jag hoppas det blir så snart som möjligt i alla fall.

Ja nej, jag har faktiskt inget mer att delge er, har försökt komma på att skriva nåt under hela dagen, men det går liksom inte att tvinga fram något.
Jag funderar och funderar å funderar.. Men jag kommer verkligen inte fram till något. Kanske om jag gör så, så skjuter jag upp det hela lite..? Kanske, jag vet inte.. Suck. Det är jobbigt iaf.

Jag hoppas det ljusnar snart. Hoppas verkligen!!

Imorgon ska jag iaf jobba, ska bli skönt. Fast lite spännande och pirrigt är det att man ska va i en 6e klassare. Inget jag anmälde mig till från första början, men det kanske saknas folk, så jaa, jag tackade i alla fall JA till ett pass mellan 7,45-14. Skönt med lite pengar! det behövs nu måste jag säga.
Ska jobba allt jag bara kan nu så man får ihop lite pengar i januari.
Vi får väl se hur det går imorgon, kanske kan man fortsätta vara vikarie i 6e klass. Och kanske även 4-5 med ^^ Kan ju bli mera jobb då :) Ska ta och kolla upp hur det är med typ bemanning i Degerfors också. Allt jobb o timvik är välkommet.

Nu ska jag gå in och ta mig en varm dusch för att sen kika på Desperate Housewives.

Over and out!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anna
DATUM: 2011-12-07      TID: 14:42:15     BLOGGADRESS: http://annaanakonda.blogg.se/

Jobbar du något på Bergmästarn nu? :) hade bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback