Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-12-05  |  Tid: 17:49:44

Svar på kommentar



BARA JAG om Sorry för riktigt kass update!:
Here we go again.. Hihi.
Livs kärlek? igen?
sätter 1000 spänn med det avståndet att det inte håller länge. Som sist iofs oxå.
Men du har väl som sist en jättebra förklaring på hur det ska funka. Fast iofs det gjorde det ju inte.

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.226.128.43


Svar: Du kan sluta läsa min blogg, för du är bara otrevlig. Och jag pallar inte med otrevliga människor, dom är bara onödiga. Gå å häng dig eller nåt istället. Så slipper världen en människa som dig.
Avstånd kan väl vem som helst klara av?

Nej, det funkade inte förra gången för mitt ex va otrogen emot mig? Som om att man orkar va tesammans med nån som är otrogen..? Nej.

Sluta läs min blogg eller våga stå för VEM du är istället för att bara skriva BARA JAG. Det är så JÄVLA fegt att inte skriva vem man är.
Patetiska lilla jävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback