Gott & Blandat  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-12-11  |  Tid: 20:51:49

Rooooooooosa socker chooooooooock!!




Bara älskar sockervadd, alltså, egentligen är det ju bara massa sött, sliskigt och kladdigt.. Och det smälter i munnen, behöver ju typ inte tugga det. Men likförbannat så älskar jag det. Tycker det är så jäkla gott och just nu har jag värsta begäret av det.. har snart ätit upp tre burkar, visst, dom är inte stora och det är inte mega mycket i dom. Men jaa snart 3 burkar på typ ett dygn..



Snart blir det Beck - Pojken i Glaskulan. Ännu en kopp te tror jag och bara chilla. Fy va trött jag är. Har varit hela dagen.. :( Ja gillart inte!

Over and out!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Robin Skoglund
DATUM: 2011-12-14      TID: 23:22:51     BLOGGADRESS:

Hemskt när sockervadd fastnar :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback