Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-12-30  |  Tid: 20:41:19

Nu är här städat!




Ja nu jävlar är det städat i lägenheten! Va bra man mår när man städat klart.
Alldeles fint överallt. Bara lite småfix kvar som att dammsuga en gång till imorgon.
Får nog fan ta bild på lägenheten och lägga ut så ni får se hur fint det är :D Men det gör jag imorgon ^^ Tihii.. Så det blir nog bra.
Ska blåsa upp ballonger nu ikväll tänkte jag och sätta upp så det blir lite fint :D Och sätta upp serpentiner med.. Kommer bli så nice.
Vi blir väl en 20 pers eller nåt imorrn allt som allt typ iaf.. ^^ Mycket folk i denna lilla tvåa.. Haha.

Så dagen idag har gått åt till att städa det sista, för jag höll på å grejjade fram till typ 01 inatt.. med en del lite längre städpauser emellan då ;) Men ja ja, städat blev det ju iaf, tog till o med tag lite inne i sovrummet. Så det inte ser alltför jäkligt ut. Ska bädda rent i sängen där nu snart tänkte jag så det är gjort. Skönt å lägga sig i nybäddad säng.

Så jaa.. ^^ Har inte hänt så mkt mer faktiskt. Köpt cider tills imorrn, 12 rekorderlig päron och två glow, sen har jag ju en bacardi grand melon sen ja va på kryssning med Susanna och hennes mamma o syster. Så ja den kan man ju dricka av.. ^^ Men ja tänker inte va snäll å bjuda på nån sprit.. :P Det har man inget för sen.. Uscha.
Den som vill kan väl dricka upp det sista som är i min passoa, har en i bilen tror jag.. har lite sprit överallt faktiskt ^^

Men nej, nu blire att bädda rent i sängen :D
Slänger förresten in en bild på min nyårsklänning :D



Over and out!
Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback