Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-12-19  |  Tid: 15:04:32

Julklapp :D




Det här med önskelista är inget för mig, för när ja ska skriva nåt ja önskar mig eller når någon frågar vad jag önskar mig så kommer jag aldrig på något. Men nu har ja hittat den julklapp jag vill HA!


Klicka på bilden så kommer ni till NetonNets hemsida :) Så ja den vill jag ha, för då kan jag faktiskt ansluta min telefon med :D Eftersom det är flexidock. Inte bara till iPhone, iPad eller iPod :P Wiie!
Så det är nog det enda ja skulle vilja ha i julklapp, fast det kommer ja väl aldrig få ändå. Haha.. :P
Får väl seee om ja kan få råd å köpa den själv annars.. Inte så troligt men ja ja.. ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback