Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-12-27  |  Tid: 23:35:39

Julen!




Ja det har verkligen varit super kass update här, men har inte haft lust eller ork att uppdatera. har haft fullt upp ändå så har inte tänkt på bloggen faktiskt.

Jobbade ju innan jul, den 23 dagen före julafton blev den en hel del spring på stan och fixa julklappar till de som skulle få. Har en kvar hemma som ja inte gett till en person än. Men hon ska snart få den, när vi tar en dejt snart ^^ Du vet nog vem du är när ja skrev dejt ;)
Slocknade väl som en stock runt halv tre efter att man varit på uppesittar kväll hos Vånika och hennes sambo Keckle :P Spelade Bingolotto och hade det ritkgit trevligt.
Sen så blev det att hämta en full bror runt två, så blev det lite off road åkning, fick ju köra hans XC70 :D Shiiet vilken underbar bil asså. Automat. Mums! Jag ska ha en automat nästa gång ja skaffar ny bil.

Så klev man upp runt halv nio på Julaftons morgon, för att man skulle köra storebror till en frukost, men jaa, hans telefon hade dött och han va däckad. Så det blev julfrukost för mig uppe hos pappa :) Trevligt det.
Sen ringer bror och ska hämtas och köras, så syster tar brors bil och hämtar å kör :D Hem o duscha, hämta bror hem till bror åka till mormor. Oj oj, inte en lugn stund måste ja säga.
Och från mormor åkte vi till pappa.

Där vankades mat :) Tur det bara är jul en gång om året för fy faan va äckligt det är med julmat nu.. och det ska man leva med i säkert 60 år framöver?? Haha. :P
Men det blir nog bra. Sen så blev det ju givetvis att titta på Kalle Anka o hans vänner firar jul på tv :)
Julklappar öppnades.

Så jag fick: Bromsbelägg till bilen (sitter redan på), oljefilter och olja till bilen, alkohol, lotter, godis av pappa o hans sambo Carina.
Av mormor fick jag: 2000 kr, två små mattor med kattmotiv, godis, prenumeration på tidningen Kattliv, strumpor.
Så jaa jag är nöjd med det jag fått på julafton :)

Julddagen sov man länge och gott :D Upp och greja lite, kommer inte ens ihåg riktigt vad jag gjorde, jo, jag åkte upp med brors bil till pappa, sen så kom Jesper hit och vi åkte iväg och köpte mat för jag skulle äta något innan kvällens bravader, sen gick man över till Susanna och hon hjälpte mig med håret. Dricka lite cider och sen göra sig helt klar för att åka iväg till Skara för att gå på Club Mangos :D 100% Party va ju där så jaa helt klart så drog vi dit :D Va rätt dött till en början, men sen så kom det mer o mer folk iaf som tur va :D Och det blev drag, en massa dans och en hel del alkohol vad jag vill minnas.. ^^
Och hem kommer man väl runt halv fem eller något, och jag drog på mig en förkylning som heter duga måste ja säga. Men det kan bero på att jag klev i ett par riktigt djupa vattenpölar när vi gjorde ett kiss stopp efter Degerfors.. :P Ploooffs sa det bara så va hela foten och halva mina benvärmare blöta, tre fyra stycken klev ja i.
Men men, vilken kväll asså :D Finns inga ord!! Toppen bra!!

Igår blev det inte mycket gjort, lugna puckar hela dagen. Och idag har man varit i Örebro och fyndat lite på mellandags rean, men fyy va folk är hysteriska när det är mellandagsrea.. jag orkar seriöst inte med folk.. Så det blev inte så långvarigt inne på Marieberg.. Vi åkte till Susannas pojkvän och fikade lite istället, och nu sitter jag här o chillar.. ^^



Kädsel för Julafton ^^
På juldagen hade jag min skinnklänning med dragkedja rekt igenom :D Med gråa benvärmare :)



Denn alltså :)

Nu blire lite mer chill, sen får det nog bli sängen. Och hoppas man kan få sova hela natten å inte vakna upp och inte få nån luft typ. :P Dumma förkylning!


Over and out
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: "L"
DATUM: 2011-12-29      TID: 05:03:47     BLOGGADRESS:

Hat du hittat dig en tjej denna gång :D ?

Postat av: Jim
DATUM: 2012-12-18      TID: 22:58:13     BLOGGADRESS:

Mmm din


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback