Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-12-09  |  Tid: 15:19:00

Freeeedag :D




Yes yes yes, äntligen fredag ^^
Idag så ska man åka in till Karlstad, äntligen liksom. För att träffa min godin Louise.
Kolla på massa film och käka chips, dipp, gottis å dricka Pepsi. Jaa, det kommer bli en kanon kväll det är jag säker på :D

Och imorrn så får vi se vad det blir under eftermiddagen, kanske gör jag en rejäl städning här hemma :D Känner att det kanske finns liite energi till det, och det borde göras. Så jaa, kanske kan man orka baka lussekatter också? Glutenfria sådana, hur det nu ska gå.. *Host host harkel* Gick ju så jätte bra allra första gången ja gjorde det.. *INTE* Degen blev inte hmm, fast? mest bara klibbig o kletig.. å så använde ja mjöl för att fixa så ja kunde rulla ihop dom, när ja körde in dom i ugnen och sen tog ut dom för att smaka så ja usch va torra dom va.. å hemska! Nej fyy.. vi får väl se om ja lyckas bättre denna gång. Kanske baka pepparkakaor med :D Wiie, det vore skojj!
Så man får användning för pepparkaksformarna :D


Man måste ju våga vara lite annorlunda ibland :D Ja diggar krokodilen ;P

Så jaa, vi får se vad imorgon eftermiddag bjuder på. På kvällen blire hemma fest hos en kompis efter att Louise måste iväg runt 10 imorrn. Lite sovmorgon iaf ;) Kanske kan svänga förbi Biltema och köpa mig en ny laddar sladd? Då katterna hmm.. myyyytiskt käkat upp den igen?! Blaah för er! va äre för gott med sladdar egentligen?

Jaja, nu ska ja sluta svamla och ta mig in i duschen så ja blir klar. Göra lite mat, eller koka spaghetti å värma köttfärssås från igår. Sen blåsa håret, sminka mig och sen dra iväg. Faan va ja längtar!




Over and out!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback